Some bad news, Sir.

Idag ska jag träffa honom. Honom. Honom. Han verkade inte jätteglad när jag bad honom fika med mig. R sa något till mig, som har fastnat.
"It doesn't matter if you've never had friends. I'm your friend. That's one. And it's a good start."
Så jag tar tillvara på den vän jag har i min stad. Efter att ha återvänt hem i panik och tårar måste jag bygga upp en relation att kunna luta mig tillbaka mot. För då har jag två.
Och dom hör av sig.
"Vart är du?"
"Hur är det?"
"Jag finns här om du behöver prata."
Dom är fler än jag trodde. Och mindre än jag önskat. Hon hör inte av sig.

"Har du inte hört? Hon balanserade på en bro och föll i och vattnet var kallt. Det var flera år sen nu, men bara så du vet pratade hon om dig ibland."

Kommentarer
Postat av: oskar

vad fint att du gillar strebers. var mina favoriter förut, fantastiska. hoppas du har det bättre nu. var ett tag sen vi pratade, men hoppas det blir snart igen. kram, oskar

2011-02-01 @ 23:40:57
URL: http://vakentimmar.blogspot.com
Postat av: Fia

Jo, dom var mina favoriter också en gång i tiden. På den tiden när Definitivt-plattorna snurrade för fullt med köttgrottorna, räserbajs, radioaktiva räker och allt... Hoppas också vi pratar snart igen, även om det ibland är svårt att hitta tid till allt.

Många kramar!

2011-02-04 @ 02:35:35
URL: http://stjarnstoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0